wtorek, 25 grudnia 2012

Życzenia i podsumowanie wymianki

Najpierw spóźnione świąteczne życzenia:

Życzę Wam wszystkim nadziei,
własnego skrawka nieba,
zadumy nad płomieniem świecy,
filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
piękna poezji, muzyki,
pogodnych świąt zimowych,
odpoczynku, zwolnienia oddechu,
nabrania dystansu do tego co wokół,
chwil roziskrzonych kolędą,
śmiechem i wspomnieniami.
Wesołych Świąt!


A teraz podsumowanie Świątecznej Wymianki na Spisie Polskich Blogów Hand Made
Prezent dla mnie przygotowywała Ania. Była jeszcze czekolada i herbatki, ale dziwnym trafem zutylizowały się zanim zrobiłam im zdjęcie:


Ja według "przydziału" miałam przygotować prezent dla Joasi. Zrobiłam dla niej swojego popisowego karczoszka, naszyjnik z krzemieniem pasiastym, dorzuciłam kolorowe wyciorki, słodycze, kawki i herbatki na zimowe wieczory. Tak wygląda zawartość spakowanej już paczuszki:


A tu pozwoliłam sobie zapożyczyć zdjęcie z bloga Joasi, gdzie widać co w paczce się znalazło:-) Mam nadzieję, że Asia się nie pogniewa, ale głupio mi było wyjmować wszystko po kolei z paczki na poczcie i robić zdjęcia;-P Dobrze, że nie miałam jeszcze zaklejonego pudełka, to szybciutko strzeliłam fotkę. Joasiu - wybacz:-)


1 komentarz:

  1. Życzę zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w miłej ,rodzinnej atmosferze oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń