piątek, 26 kwietnia 2013

żyj kolorowo

Muszę na początek przeprosić, że nie piszę regularnie. Mam ostatnio bardzo dużo spraw na głowie, myślę, że za kilka dni będę trochę luźniejsza. Cieszę się, że wśród znajomych mam bardzo dużo miłośników moich wytworków i co za tym idzie - produkcja rośnie:-) Zazwyczaj są to najbliższe dla mnie osoby to często cieszy mnie sam fakt noszenia czegoś mojego i sporo rzeczy najzwyczajniej w świecie ląduje u nich jako prezenty urodzinowe, imieninowe, wymianki za coś:-) Kiedyś koleżanka przysłała mi super czesankę z której zrobiłam jej broszki, inne jak znajdą gdzieś ciekawe koraliki, guziki itd wiedzą komu je przynieść. Tym sposobem pomagamy sobie wzajemnie i powiem Wam, że uwielbiam taką współpracę;-P

A teraz coś z ostatniej produkcji. Ponieważ na zewnątrz coraz cieplej, coraz więcej kolorów zaczyna nas otaczać, więc postanowiłam sama trochę tego koloru pokazać w swoich biżutkach.
Na pierwszy ogień uwielbiane przez moich znajomych (i przeze mnie również) kolorowe gumeczki z filcowymi kwiatkami:

 
Bransoletka - połączenie intensywnego niebieskiego z różem, wyszło ślicznie:-)



I znów te same intensywnie niebieskie szklane perełki i kolorowe kosteczki wykorzystane do kompletu bransoletka i kolczyki. Zrobiłam również elementy do zawieszki, ale czekam na zamówione krawatki, jak to połączę w całość to wstawię zdjęcia.





 

6 komentarzy:

  1. Podziwiam zdolne rączki ...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszki bardzo wiosenne, a bransoletki prezentują się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaaaaaaaaardzo mi się podoba bransoleta niebiesko- różowa!!! Mam taką różową "sieczkę" w naszyjniku, ale jakoś go nie lubię.... Natchnęłaś mnie inspiracją do przerobienia jej na podobne biżu do Twojej bransoletki. Pozwolisz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę bardzo;-P pochwal się potem zdjęciem:-)

      Usuń
  4. Śliczne prace,bransoletka niebiesko-rózowa jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne broszki, a i bransoletki niczego sobie, bardzo wiosenne prace, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń