czwartek, 11 października 2012

zakolczykowałam;-P

Poprzednie posty to bransoletki a w tym wrzucam kilka zdjęć kolczyków jakie ostatnio wpadły w ręce moich znajomych. Niektóre to dokładne zamówienie, inne powstały bez konkretnych zleceń. Często jest tak, że ktoś mówi mi po prostu - chcę coś w kolorze ..., albo pasowałoby mi coś w takim a takim stylu. Staram się spełnić oczekiwania i napiszę tylko tyle, że reklamacji jeszcze nie miałam;-)
To chyba ostatnie jak na razie wytwory biżuteryjne, powoli pora się przygotowywać do świąt a co z tym związane - bombki karczoszki już wypadałoby zaczynać robić.





I jeszcze jedno - za niedługo zbiegną się u mnie urodzinki i 3tys wejść na bloga. Chyba pora pomyśleć o małej niespodziance. Muszę tylko wymyślić coś, czego nigdzie nie widziłam;-P ... i chyba coś mi świta...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz